Ta-igen-dag

Gick hem från jobbet igår då jag fick så vansinnigt ont i magen. Som magknip fast tio gånger värre. Och ja, jag sköter mina toavanor precis som vanligt så det beror inte på det heller.
Idag har jag inte lika ont men jag har fortfarande ont så jag beslutade mig för att det nog var bäst att jag stannade hemma. Jag kan faktiskt tycka att det är tråkigt att vara hemma från jobbet. Jag börjar ju just komma in i det. Jaja, jag hoppas mina magsmärtor går över nu under dagen.

Idag ska jag ta igen lite serier som jag missat de senaste veckorna, det ser jag verkligen fram mot!

Sen så fick jag en ”akut”-tid hos tandläkaren 19.00 ikväll då jag börjar få en glugg mellan mina framtänder.
Det hade inte varit så akut om det inte var så att jag faktiskt har en porslinsfasad på vänster framtand. Till saken hör också att jag aldrig haft glugg tidigare och om det nu börjar bli en så måste ju det betyda att min fasad håller på att glida av. Och det mina damer och herrar skulle vara en vansinnigt smärtsam historia. Nej, inte bara vansinnigt smärtsamt, otroligt, mega, hyper, stjärnstoppsmärtsamt skulle det vara.

Blö för det.
Måste höra av mig till Frida och meddela detta då vi hade planerat in en spontankaffedejt. Vi får ta den efteråt helt enkelt.

Nu ska jag ner och rosta en macka och kanske dricka mjölk, vi får se vad magen tillåter (:

image

En reaktion på “Ta-igen-dag

  1. Hoppas magen är bättre, och att gluggen växer igen :) Jag kan ta lite glugg av dig om du vill, för jag har inte den minsta tillstymmelse till mellanrum mellan mina gaddar.

KOMMENTERA

