En ny telefon!

Caroline

Image

Jag har beställt en ny telefon och jag kan knappt bärga mig tills den kommer. Det blev en HTC One X då jag har varit supernöjd med min HTC sen jag köpte den. Jag har absolut ingenting att klaga på. Anledningen till att jag köper en ny nu är inte för att den andra blivit gammal och inte uppfyller mina krav, tvärtom, jag skulle kunna ha telefonen i minst ett år till utan problem. Det som fick mig att vilja köpa en ny telefon var snarare abonnemanget. Det abonnemanget jag hade passade inte riktigt mig, det blev alldeles för dyrt i längden för mig. Däremot så nappade jag på ett annat abonnemang där allting ingår, fria minuter, fria sms, fria mms, fri surf och allt fritt dessutom så ingår telefonen, detta för 345 kronor. Inget annat bara 345 kronor.

Om allt går som det ska så får jag telefonen nu på torsdag, jag hoppas jag hoppas jag hoppas! (:

KOMMENTERA

